flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

П О Л О Ж Е Н Н Я про канцелярію Богородчанського районного суду Івано-Франківської області

ПОГОДЖЕНО                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
В.о.голови Богородчанського                           Наказом керівника апарату
районного суду                                                  Богородчанського районного суду
___________ І.В.Круль                                     № 02-04/196 від 12.10.2011 р.
"12" жовтня 2011 р.
 
 
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про канцелярію Богородчанського районного суду
Івано-Франківської  області
 
 
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Положення про канцелярію Богородчанського районного суду Івано-Франківської області (далі Положення) встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії Богородчанського районного суду Івано-Франківської області.
 
1.2. Канцелярія Богородчанського районного суду Івано-Франківської області (далі - канцелярія) утворюється та функціонує в апараті суду відповідно до ст. 149 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”.
 
1.3. Положення про канцелярію затверджується наказом керівника апарату суду за погодженням з головою суду.
 
1.5. Зміни і доповнення до Положення вносяться керівником апарату суду за погодженням з головою суду.
 
1.6. Структура, чисельність працівників канцелярії визначаються штатним розписом та структурою господарського суду Івано-Франківської області, затвердженими у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області і мають забезпечувати якісне виконання покладених на канцелярію завдань і функцій.
 
1.7. Робота канцелярії ведеться згідно затверджених планів роботи суду.
 
1.8. У своїй діяльності канцелярія керується Конституцією України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", законодавством про засади запобігання  і протидії корупції, іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Верховної Ради України, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації  України,  постановами  Пленуму  Верховного  Суду  України,  Інструкцією з
 
діловодства в господарських судах України, рішеннями органів суддівського самоврядування, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
 
1.9. Канцелярія, в інтересах всебічного і комплексного забезпечення виконання визначених цим Положенням завдань та функцій, співпрацює з іншими структурними підрозділами апарату суду.
 
ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ КАНЦЕЛЯРІЇ
 
2.1. Забезпечення щоденного прийняття, реєстрацію, розподіл вхідної кореспонденції, що подаються до суду.
2.2. Належний прийом, реєстрацію позовних заяв та інших передбачених законом документів (заяв, клопотань, скарг тощо), що подаються до суду та їх передачу суддям на підставі даних автоматизованої системи документообігу суду.
2.3. Передачу зареєстрованих документів на виконання під розписку.
2.4. Своєчасне введення до автоматизованої системи документообігу суду достовірних даних.
2.5. Прийняття та передача інформації каналами факсимільного зв'язку.
2.6. Отримання, реєстрація та направлення електронної пошти.
2.7. Прийняття та відправлення службової інформацію телефонограмами.
2.8. Контроль за дотриманням встановленого процесуального порядку направлення апеляційних та касаційних скарг.
2.9. Контроль за станом справ, які надсилаються за межі суду.
2.10. Надання в установленому законом порядку учасникам процесу інформації про стан розгляду справ, в яких вони беруть участь.
 
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ
 
3.1. Канцелярію очолює старший секретар суду, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату судуз дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.
 
3.2. Старший секретар суду здійснює керівництво роботою канцелярії і відповідає за виконання покладених на канцелярію функцій і завдань.
 
3.3. У разі відсутності старшого секретаря, наказом керівника апарату суду обов’язки покладаються на іншого працівника канцелярії.
 
3.4. Старший секретар суду безпосередньо підпорядкований голові суду, керівнику апарату суду.
 
3.5. Працівники канцелярії призначаються на посади та звільняються з посад наказом керівника апарату судуз дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.
 
3.6. Функціональні обов'язки, працівників канцелярії визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються наказами керівника апарату суду.
 
3.7 Працівники канцелярії відповідно до їх прав та обов'язків, визначених посадовими інструкціями, наказами, розпорядженнями керівника апарату, вносять до бази даних автоматизованої системи документообігу передбачену Положенням "Про автоматизовану систему документообігу суду" інформацію та згідно із законодавством несуть відповідальність за її достовірність.
 
3.8. В канцелярії систематично проводяться наради з питань її діяльності.
 
3.9. Документація канцелярії ведеться відповідно до установленого в суді порядку та згідно із затвердженою номенклатурою справ, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді.
 
3.10. Старший секретар суду:
·                     планує роботу канцелярії, здійснює керівництво діяльністю канцелярії і несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на канцелярію;
·                     розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії, а у разі службової необхідності проводить перерозподіл обов'язків між ними, забезпечує планування роботи, належний рівень службової дисципліни;
·                     організовує роботу і забезпечує контроль за своєчасним виконанням працівниками канцелярії завдань, плану роботи суду, доручень керівництва суду;
·                     забезпечує вдосконалення методів роботи канцелярії, своєчасне проходження і опрацювання документів.
·                     представляє канцелярію на зборах та нарадах працівників апарату суду;
·                     здійснює інші повноваження із забезпечення діяльності суду, передбачені посадовою інструкцією та цим Положенням.
 
IV. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ КАНЦЕЛЯРІЇ
 
4.1. Працівники канцелярії мають право:
- користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу" та іншими актами законодавства;
- на соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу;
- за дорученням керівництва суду представляти інтереси суду в підприємствах, установах та організаціях, органах влади з питань, що належать до його компетенції;
- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на нього обов'язків та завдань;
- в установленому порядку отримувати від працівників суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов'язків;
- за погодженням з керівництвом суду залучати інших працівників апарату суду з метою забезпечення виконання покладених на нього завдань;
- вносити в межах своєї компетенції пропозиції щодо вдосконалення роботи суду;
- брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.
 
4.2. Працівники канцелярії наділені іншими правами, визначеними посадовими інструкціями.
 
4.3. Працівники канцелярії зобов'язані:
·                     виконувати вимоги цього Положення та забезпечувати конфіденційність інформації, яка стала їм відома при виконанні службових обов'язків;
·                     забезпечувати організацію, своєчасне і якісне виконання дорученої їм роботи;
·                     дотримуватися Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів, вимог Присяги державного службовця, Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, Загальних правил поведінки державного службовця, Правил поведінки працівника суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, посадових інструкцій, правил охорони праці та протипожежної безпеки, інструкцій по роботі з документами, вимог інших документів, які стосуються роботи суду;
·                     дотримуватись встановлених правил ведення діловодства;
·                     виконувати свою роботу у взаємодії з працівниками інших структурних підрозділів;
·                     використовувати комп'ютерну техніку та засоби оргтехніки з метою підвищення ефективності та якості своєї роботи, суду в цілому;
·                     постійно підвищувати свій професійний рівень та ділову кваліфікацію.
 
V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
 
5.1. Працівники канцелярії відповідно до Кодексу законів про працю України, Закону України "Про державну службу", законодавства України про засади запобігання  і протидії корупціїнесуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань, бездіяльність або невикористання наданих прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних із прийняттям на державну службу та її проходженням.